Amsterdam,

Saloniki lotniskowe KLM w Amsterdamie ponownie otwarte

15.7.20 mm 0 Comments

Po przerwie spowodowanej epidemią Covid-19, linie KLM ponownie udostępniają podróżnym swoje oba saloniki na amsterdamskim lotnisku Schiphol. 



Salon dla pasażerów odbywających loty w Europie w strefie Schengen - KLM Schengen Crown Lounge - wznowił działalność od 1 lipca b.r. Natomiast salon KLM non-Schengen Crown Lounge, przeznaczony dla pasażerów lotów międzykontynentalnych i poza strefę Schengen, działał nieprzerwanie w czasie pandemii, oferując podstawowe usługi. Od lipca goście tego salonu mogą korzystać z prawie pełnej oferty usług. Działalność obu saloników została dostosowana w związku z ochroną przed Covid-19, zgodnie z wytycznymi holenderskich organów ds. ochrony zdrowia.

linie lotnicze, Amsterdam, Holandia, Saloniki lotniskowe, Business, Amsterdam Schiphol, Schiphol salonik lotniskowy, business lounge,
Saloniki lotniskowe KLM w Amsterdamie


Europejski salon KLM w strefie Schengen - tymczasowe zmiany w działalności w związku z Covid-19

•    Godziny otwarcia: codziennie od 06:00 do 12:00 (w późniejszych godzinach goście są kierowani do salonu non-Schengen);
•    Salon jest częściej i bardziej intensywnie sprzątany, został wyposażony w dodatkowe dozowniki do dezynfekcji rąk;
•    Wyznaczono specjalne trasy dla pieszych i oznaczenia pozwalające zachować odległość, zastosowano przegrody ochronne;
•    Dostępny jest duży wybór świeżych produktów w indywidualnych opakowaniach. Bufet pozostanie tymczasowo zamknięty. Przy wyborze produktów spożywczych i napojów goście są proszeni o korzystanie z tac;
•    Prysznice są ponownie dostępne;
•    Zgodnie z obowiązującym prawem, strefa dla palących została ostatecznie zamknięta od 1 kwietnia b.r.

Salon KLM poza strefą Schengen – KLM Crown Lounge (non-Schengen)



Pasażerowie podróżujący KLM lub liniami partnerskimi KLM na trasach międzykontynentalnych mogą korzystać ze wszystkich udogodnień dostępnych w salonie KLM non-Schengen Crown Lounge. Na razie tylko restauracja „Blue” pozostaje nieczynna. Ten nowy salon KLM, po kapitalnym remoncie, działa zaledwie od zeszłego roku. Ekskluzywna poczekalnia oferuje odwiedzającym niezapomniane wrażenia łącząc w sobie nową koncepcję gastronomii z zastosowaniem innowacyjnych technologii i serwisu na najwyższym poziomie.

Tymczasowe zmiany w działalności salonu w związku z Covid-19



•    Salon jest częściej i bardziej intensywnie sprzątany, został wyposażony w dodatkowe dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk;
•    Wyznaczono specjalne trasy dla pieszych i oznaczenia pozwalające zachować odległość, zainstalowano przegrody ochronne;
•    Produkty spożywcze i napoje są dostępne od 1 czerwca b.r.;
•    Strefa City i Bar Heineken’a zostały ponownie otwarte od 1 czerwca b.r.;
•    Dostępny jest duży wybór świeżych produktów w indywidualnych opakowaniach. Bufet pozostanie tymczasowo zamknięty. Przy wyborze produktów spożywczych i napojów goście są proszeni o korzystanie z tac;
•    Wybór dań i napojów odbywa się na dole salonu, a konsumpcja jest możliwa na obu poziomach lokalu;
•    Ponownie otwarto taras należący do salonu;
•    W części wellness została wprowadzona funkcja gospodarza, który czuwa nad gośćmi, zwłaszcza w kontekście bezpieczeństwa sanitarnego;
•    Kabiny sypialne i kabiny prysznicowe są ponownie otwarte do użytku;
•    Przy stanowiskach recepcyjnych jest znowu dostępna usługa „obsługa od ręki”;
•    Zgodnie z obowiązującym prawem, strefa dla palących została ostatecznie zamknięta od 1 kwietnia b.r.

0 komentarze: