biuro podróży,

Biuro podróży onholidays Polska wkracza na polski rynek

3.6.15 Anonimowy 0 Comments


Na polskim rynku usług turystycznych pojawił się właśnie nowy gracz – biuro podróży onholidays Polska. W pierwszym sezonie swojej działalności onholidays oferuje Polakom wypoczynek 
w Bułgarii, Chorwacji, Rumunii, Słowenii i na greckiej Krecie. Oferta biura obejmuje zarówno wyjazdy z transportem lotniczym, autokarowym, jak i z dojazdem własnym. Perełkami w premierowej propozycji nowego touroperatora są wycieczki objazdowe po Rumunii oraz wyjątkowe oferty cenowe na pobyt w Bułgarii.


Za nową marką stoją specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w branży turystycznej. Dyrektorem Zarządzającym onholidays jest Piotr Chojnowski, który turystyką zajmuje się od 21 lat, z czego 
aż 18 spędził zbierając doświadczenie w szeregach organizatorów turystycznych. Przez ostatnie 14 lat pracował na stanowisku Dyrektora Produktu w TUI Poland. W skład Zarządu onholidays wchodzi także Valentin Josifov – specjalista z 44-letnim doświadczeniem w branży, przez ostatnie lata piastujący stanowisko CEO Travel Partner Bulgaria (TUI Bulgaria). Prezesem Zarządu, głównym udziałowcem 
i inwestorem nowego touroperatora jest Jordan Hristov – właściciel sieci hotelowej PERLA TOURIST 
w Bułgarii oraz innych podmiotów gospodarczych na terenie tego kraju.
Większościowy, 51 procentowy pakiet udziałów w onholidays Polska należy do PERLA TOURIST AD 
z siedzibą w Bułgarii. Kolejne 19% udziałów należy do bułgarskiej agencji turystyki przyjazdowej TS-TRAVEL SOLUTIONS EOOD. Właścicielem 20% udziałów jest Piotr Chojnowski, a 10% Valentin Josifov.

- Z uwagi na nasze kapitałowe korzenie bardzo stawiamy na Bułgarię. Jesteśmy przekonani, że nasza oferta cenowa wypoczynku w tym kraju będzie się bardzo pozytywnie wyróżniała na tle konkurencji. Proponujemy też Polakom wakacje w nie do końca jeszcze odkrytych pod względem turystycznym kierunkach, takich jak Słowenia czy Rumunia. Zwłaszcza nasza autokarowa objazdówka po tym ostatnim kraju to unikatowa oferta na polskim rynku – mówi Piotr Chojnowski, Dyrektor Zarządzający onholidays Polska.

Kierunki dostępne w propozycji na sezon Lato 2015 onholidays Polska to:
• Bułgaria – oferta wypoczynkowa z dojazdem własnym i z przelotem,
• Chorwacja – oferta wypoczynkowa z dojazdem własnym,
• Słowenia – oferta wypoczynkowa z dojazdem własnym,
• Rumunia – oferta objazdowa, autokarem,
• Grecja/Kreta – wille do wynajęcia, z dojazdem własnym oraz możliwością zarezerwowania przelotu i transferów.

W sumie onholidays Polska ma w swojej premierowej ofercie ok. 100 hoteli, apartamentów, domów wakacyjnych i wycieczek objazdowych. Wybierając hotele w oferowanych kierunkach zespół onholidays Polska bazował na swoim wieloletnim doświadczeniu, jak również wiedzy partnerskich agencji incomingowych. Dzięki temu w ofercie biura znalazły się miejsca, które odzwierciedlają najlepszy stosunek ceny do jakości. Często są to hotele już znane i lubiane przez polskich turystów. 
W kolejnych sezonach część oferowanych przez nowego touroperatora obiektów będzie zakontraktowana na wyłączność.

- Na ten sezon zabezpieczyliśmy dla naszych klientów około 5000 miejsc hotelowych, a także około 700 miejsc w samolotach. Na sezon Lato 2016 mamy już zaplanowanych znacznie więcej, bo ponad 9500 miejsc u przewoźników lotniczych – mówi Katarzyna Waśkiewicz, Product & Contracting Manager w onholidays Polska.

- W sezonie Lato 2016 z pewnością rozszerzymy ofertę w kierunkach z premierowej propozycji, a także poszerzymy ją o nowe miejsca, takie jak Riwiera Turecka i Rodos. Natomiast na sezon Zima 2015 przygotowujemy ofertę wypoczynku w Egipcie – dodaje Piotr Chojnowski.

Strategia dystrybucji oferty onholidays zakłada jej dostępność w dwóch kanałach – u agentów oraz 
na stronie internetowej biura www.onholidays.pl. Jednakże główny nacisk touroperator stawia 
na dotarcie do klientów poprzez biura podróży sprzedające ofertę onholidays Polska w oparciu 
o umowę agencyjną.

- Będziemy oferować naszym partnerom atrakcyjne, uczciwe i proste warunki prowizyjne. Proponujemy agentom stałą prowizję w wysokości 12% brutto od obrotu. Poza tym gwarantujemy, że ceny naszych produktów na stronie internetowej onholidays będą dokładnie takie same jak w kanale agencyjnym – mówi Piotr Kołodziej, Sales Manager, w onholidays Polska odpowiedzialny za budowanie sieci współpracujących biur podróży.
Biuro onholidays Polska zostało wpisane do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki 
i Pośredników Turystycznych w dniu 1 czerwca 2015 roku pod numerem 1643. Gwarancję ubezpieczeniową wystawiło touroperatorowi Towarzystwo Ubezpieczeniowe Europäische Reiseversicherung Oddział w Polsce. Gwarancja została wystawiona na kwotę 1 076 950 PLN i obowiązuje do 31 maja 2016 roku.

- Rynek organizatorów turystyki w Polsce nie jest rynkiem nasyconym. Z drugiej strony również liczba podróżujących Polaków jest w stosunku do dojrzałych rynków europejskich mocno niedoszacowana. Daje to potencjał średnio- i długoterminowy na zawłaszczenie części rynku nowo powstającym organizatorom. Nie spodziewamy się odnotowania zysku pod koniec 2015 roku. Oczekujemy natomiast w sezonie lato 2015 wygenerowania dodatniej marży na sprzedaży naszych produktów turystycznych. Już teraz bardzo mocno skupiamy się na przygotowaniu oferty na Lato 2016, i to z jej sprzedaży spodziewamy się pierwszych zysków – mówi Piotr Chojnowski. - Mamy jednak ambitne plany 
na przyszłość. W ciągu najbliższych trzech lat chcemy znaleźć się w grupie 20 największych touroperatorów w Polsce – dodaje.

0 komentarze: