atrakcje turystyczne województwa pomorskiego,

Pomorska odsłona kampanii Polskiej Organizacji Turystycznej

3.7.14 Anonimowy 0 Comments

Największe atrakcje turystyczne województwa pomorskiego, na scenie przedstawiciele władz samorządowych oraz mieszkańcy z… bajkowymi rekwizytami, a w tle zmagania 
o szansę, by stać się twarzą regionu - wszystko to brzmi trochę jak z bajki, lecz będzie się działo zupełnie realnie. Już bowiem 9 lipca (w środę) w Gdańsku, na Długim Targu przy fontannie Neptuna, odbędzie się pomorska odsłona kampanii Polskiej Organizacji Turystycznej „Bajkowy urlop w Polsce”.

 

Kampania podsumowuje dotychczasowe działania zrealizowane w ramach projektu Promujmy Polskę Razem, prowadzonego przez Polską Organizację Turystyczną (POT) w latach 2010-2014, 
którego celem jest promocja turystycznych atrakcji Polski na rynkach zagranicznych.

Projekt Promujmy Polskę Razem to wyjątkowe przedsięwzięcie. Pierwszy raz, dzięki środkom unijnym, zostały zrealizowane zagraniczne kampanie multimedialne promujące polską turystykę. 
Rejs żaglowca Fryderyk Chopin po Europie, czy kampania „Feel Invited” przed Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej UEFA Euro 2012™, to działania zakrojone na szeroką skalę, prowadzone 
z zastosowaniem innowacyjnych rozwiązań i niebanalnych sposobów mówienia o Polsce i Polakach. 
Zaproszenie do Polski to jednak nie jedyny cel tego projektu. Przełamanie stereotypów i pokazanie Polski nowoczesnej, inspirującej, z unikatowymi walorami turystycznymi, to także zadania projektu. Polska promowana jest jako kraj młody duchem, który stawia na kreatywność i odważnie stosuje nowoczesne rozwiązania.

Nietypowe podsumowanie dotychczasowych działań w ramach projektu Promujmy Polskę Razem 
to cykl szesnastu akcji promocyjnych w każdym z województw. Odbywają się one od czerwca 
do września br. i są okazją do zaprezentowania działań zrealizowanych w ramach projektu, 
ale przede wszystkim pokazania potencjału turystycznego poszczególnych regionów.

Tytuł projektu – Promujmy Polskę Razem – zobowiązuje, dlatego w programie kampanii znalazła się także ciekawa propozycja dla mieszkańców Gdańska i całego województwa pomorskiego, jak również odwiedzających je turystów. W ramach akcji, która odbędzie się przy fontannie Neptuna na Długim Targu w Gdańsku, będą oni mogli spróbować swych aktorskich sił pod okiem aktora 
Szymona Bobrowskiego i odegrać scenkę inspirowaną walorami turystycznymi regionu. Inscenizacjom towarzyszyć będzie bajkowa aranżacja i rekwizyty nawiązujące do bajkowego motywu, który jest stosowany w reklamach pomorskiego w kampanii realizowanej przez Polską Organizację Turystyczną.

Jednak wspólna zabawa w bajkowo-turystyczne inscenizacje czy możliwość wystąpienia wspólnie 
z Szymonem Bobrowskim, choć wyjątkowe, to nie jedyne atrakcje dla uczestników. 
Każdy, kto pokaże na mini-scenie bajkową scenkę, inspirowaną atrakcjami turystycznymi regionu, będzie miał szansę zostać prawdziwą gwiazdą – twarzą pomorskiego! Plenerowe imprezy 
w poszczególnych województwach będą mieć bowiem kontynuację w ramach – tym razem 
już ogólnopolskiego – konkursu „Zostań twarzą regionu”. Udział w konkursie mogą wziąć wszyscy autorzy scenicznych inscenizacji, a dla zwycięzców Polska Organizacja Turystyczna przygotowała niezwykłą nagrodę: możliwość udziału w prawdziwej kampanii reklamowej! W każdym z regionów wyłonione zostanie – w efekcie najpierw głosowania internautów, a później werdyktu jury 
– po jednej, najciekawszej bajkowo-turystycznej inscenizacji. Ich autorzy, laureaci konkursu, 
będą się mogli zobaczyć na ponad 250 billboardach, które zawisną na terenie całego kraju, 
a dodatkowo otrzymają honoraria w wysokości 2000 złotych. Wszystkie szczegóły i zasady konkursu zamieszczone są na stronie  twarzregionu.pl.

Jak na bajkową kampanię przystało, pora na morał: gdy działa się razem, można bardzo wiele zrobić dla promocji turystycznej Polski i każdego z regionów. Projekt Promujmy Polskę Razem jest tego doskonałym przykładem, a podsumowująca kampania ilustruje to w bardzo sugestywnej i zarazem niekonwencjonalnej formie. Jak się więc okazuje, nie tylko w bajkach wszystko dobrze się kończy!

***
Akcja promocyjna w ramach kampanii „Bajkowy urlop w Polsce” podsumowującej projekt Promujmy Polskę Razem odbędzie się:


  • 9 lipca 2014 r. (w środę),

  • w Gdańsku na Długim Targu – przy fontannie Neptuna

  • w godzinach 10:00 – 18:00


***

Zostań twarzą POMORSKIEGO!

Również w środę 9 lipca w Gdańsku, na Długim Targu przy fontannie Neptuna 
każdy z mieszkańców Gdańska i województwa pomorskiego będzie mógł wziąć udział 
w niezwykłej akcji promocyjnej Polskiej Organizacji Turystycznej i powalczyć o możliwość wystąpienia w prawdziwej kampanii reklamowej. Każdy będzie miał szansę zostać twarzą województwa pomorskiego, także goście odwiedzający w tym czasie region!

Akcja promocyjna to element kampanii „Bajkowy urlop w Polsce”, podsumowującej dotychczasowe działania w ramach projektu Promujmy Polskę Razem, realizowanego przez Polską Organizację Turystyczną w latach 2010-2014. Jego celem jest promocja turystyczna Polski na rynkach zagranicznych.

Co trzeba zrobić, by zostać twarzą POMORSKIEGO i gwiazdą reklamy,
 a przy tym otrzymać honorarium 2000 złotych?
Wystarczy przyjść w godzinach 10:00-18:00 na Długi Targ w Gdańsku (przy fontannie Neptuna) 
i wziąć udział w konkursie „Zostań twarzą regionu”. Zadaniem uczestników będzie odegranie 
- w bajkowej aranżacji - scenki inspirowanej walorami turystycznymi regionu. Bajkowe postacie 
i motywy były wykorzystywane w promocji wszystkich polskich województw w ramach projektu Promujmy Polskę Razem. Gościem akcji będzie aktor Szymon Bobrowski, który z pewnością pomoże uczestnikom pokonać tremę.

Wszystkie inscenizacje będą fotografowane, zdjęcia umieszczone w Internecie i poddane głosowaniu. Spośród nominowanych przez internautów, jury wybierze następnie jedną, najbardziej pomysłowo odegraną scenkę z danego regionu. Wyłonione w ten sam sposób, we wszystkich województwach, zdjęcia  bajkowo-turystycznych inscenizacji będą umieszczone na ponad 250 billboardach w całej Polsce, w listopadzie br. Wszystkie szczegóły na stronie  www.twarzregionu.pl.




 

0 comments: