Kenneth Lim,

Made in Singapore - niezwykłe doświadczenia w Singapurze

10.10.23 mm 1 Comments

Singapurska Izba Turystyki (STB) zaprezentowała dziś najnowszą globalną kampanię „Made in Singapore”, której celem jest zainspirowanie podróżnych do wybrania Singapuru jako kolejnego celu podróży.

Singapur to inspirujące miasto otoczonego przyrodą, które nie tylko tętni życiem i jest kosmopolityczne, ale także zakorzenione w silnym wielokulturowym dziedzictwie.

Kampania nadaje nowy wymiar marce “Passion Made Possible”. Zwraca uwagę na kwintesencję doświadczeń Singapuru, od kultowych atrakcji po ukryte klejnoty, oraz na to, jak zwykłe chwile zamieniają się w niezwykłe doświadczenia w Singapurze.

- Kampania Made in Singapore opiera się na naszej marce Passion Made Possible, która odzwierciedla singapurskiego ducha realizacji indywidualnych pasji i tworzenia nowych możliwości. Poprzez tę kampanię chcielibyśmy wzmocnić wizerunek Singapuru jako kierunku turystycznego, który przemienia wyobraźnię w rzeczywistość. Naszym celem jest pokazanie, jak codzienne, zwyczajne chwile stają się niezwykłe i niezapomniane, dzięki przeżywaniu ich tylko w Singapurze – aby zachęcić turystów do podróży tutaj - powiedział Kenneth Lim, Assistant Chief Executive (Marketing Group) w STB.

Dzięki mocnym fundamentom, które czynią Singapur atrakcyjnym miejscem wypoczynku i biznesu, sektor turystyczny w tym kraju jest gotowy na silny wzrost. Jednakże konkurencja między kierunkami podróży stale się nasila, co wpływa na zmiany w zachowaniach podróżnych. Badanie przeprowadzone w listopadzie 2021 r. z udziałem ponad 3000 respondentów na 10 rynkach zagranicznych wykazało, że ponad 60% osób szuka podróży bardziej świadomych, a blisko 80% osób planujących podróże szuka miejsc, które ich inspirują.

Celem kampanii Made in Singapore jest utrzymanie Singapuru w centrum uwagi i dotarcie do różnych osób podróżujących poprzez prezentację kluczowych walorów kraju: inspirującego miasta otoczonego przyrodą, które nie tylko tętni życiem i jest kosmopolityczne, ale także zakorzenione w silnym wielokulturowym dziedzictwie.

Aby zbudować więź emocjonalną i zainspirować do podróży do Singapuru, kampania przyjmuje śmiały i zabawny ton, oddający ducha miasta: poprzez pokazanie w nowym świetle tego, co znane, otrzymujemy wakacje pełne niezwykłych przeżyć. Od „kąpieli w lesie” w nieoczekiwanym otoczeniu kaskad deszczu wodospadu Rain Vortex na lotnisku Jewel Changi, po posiłek w tradycyjnym  centrum street food Lau Pa Sat i podziwianie kolorowego „pokazu lotniczego” w zupełnie nowym Ptasim Raju Mandai – Singapur zamienia wyobraźnię w prawdziwe i inspirujące doświadczenia dla podróżników. 

Made in Singapore zostanie wprowadzane na kluczowych rynkach na całym świecie, w tym w Chinach, Indiach, Indonezji, Korei Południowej, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Kampania będzie mieć wymiar nie tylko filmowy i społeczny, ale również będzie obejmować
aktywacje na rynku, partnerstwa branżowe, współpracę z twórcami, a także wyjazdy dla mediów i influencerów, wszystko celem lepszego doświadczenia Made in Singapore.

Made in Singapore zastępuje międzynarodową kampanię STB SingapoReimagine rozpoczętą w listopadzie 2020 r., której celem było ponowne rozbudzenie pasji do podróżowania w Singapurze.

1 komentarz:

  1. Przepiękne miejsce! Też z chęcią wybrałabym się kiedyś w tak odległą podróż, lecz póki co nie mam na to czasu i pieniędzy. Na szczęście za niedługo szykuje mi się wyjazd firmowy w góry i już nie umiem się doczekać, bo będzie niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń