Accor,

Grupa hotelowa Accor z nową strukturą organizacji

9.1.23 mm 0 Comments

Zgodnie z zapowiedzią, grupa hotelowa Accor rozpoczyna wdrażanie nowej struktury organizacyjnej marek. W zależności od lokalnych przepisów prawa, cały proces obejmie pierwszy kwartał 2023 roku. 

Zmiana pozwoli grupie przyspieszyć rozwój i sprawniej reagować na zmiany rynkowe tak, by zapewnić możliwie najwyższy poziom usług. Tym samym sieć usprawni dokładność i skuteczność spełniania potrzeb i oczekiwań gości oraz zapewni przejrzystość i wydajność operacyjną wszystkim partnerom.

Patrick Mendes CEO Europe & North Africa; Copyright Accor_Sandrine Roudeix

Pod kierownictwem Sébastiena Bazina, Group Chairman & CEO i Jean-Jacques Morin, Group Deputy CEO, od 1 stycznia 2023 r. działalność grupy Accor opiera się na pracy dwóch działów: Premium, Midscale & Economy oraz Luxury & Lifestyle. Oba departamenty wspiera Zarząd Grupy oraz globalna platforma wymiany wiedzy i usług uwzględniająca działy odpowiedzialne za technologię, zaopatrzenie i digital.
 
Dział „Premium, Midscale & Economy” łączy marki grupy dotychczasowo zaliczane do wspomnianych wyżej sektorów. Znajdują się w nim więc obiekty funkcjonujące pod markami takimi jak m.in.: Pullman, Swissotel, Mövenpick, Novotel, Mercure, rodzina hoteli ibis, skupione wokół czterech głównych regionów administracyjnych grupy. Sekcją kieruje Executive Committee pod przewodnictwem Jean-Jacques'a Morina jako CEO. W jego skład wchodzą:
 
    •    Thomas DUBAERE, CEO Americas
    •    Patrick MENDES, CEO Europe & North Africa
    •    Duncan O’ROURKE, CEO Middle East, Africa, Turkey & Asia Pacific
    •    Gary ROSEN, CEO Greater China
oraz
    •    Besma BOUMAZA, General Counsel
    •    Fabrice CARRE, Chief Strategy Officer
    •    Steven DAINES, Chief Talent & Culture Officer
    •    Karelle LAMOUCHE, Chief Commercial Officer
    •    Patrick LAURENT, Chief Financial Officer
    •    Camil YAZBECK, Chief Development Officer
 
Dział „Luxury & Lifestyle” tworzy kolekcja czterech marek: Raffles & Orient Express, Fairmont, Sofitel MGallery & Emblems i Ennismore. Kierownictwo nad działem pełni Executive Committee pod przewodnictwem Sébastiena Bazina jako CEO:
 
    •    Omer ACAR, CEO Raffles & Orient Express (od 1 marca 2023 r.)
    •    Maud BAILLY, CEO Sofitel, MGallery & Emblems
    •    Gaurav BHUSHAN, Co-CEO Ennismore
    •    Mark WILLIS, CEO Fairmont
oraz
    •    Gary ROSEN, CEO Greater China
    •    Kamal RHAZALI, Secretary General & General Counsel (od 1 lutego 2023 r.)
    •    Agnès ROQUEFORT, Chief Development Officer
    •    Johny ZAKHEM, Chief Financial Officer  
 
W celu efektywnego wykorzystania nowej struktury operacyjnej, Accor powołał Zarząd Grupy pod przewodnictwem Sébastiena Bazina. Jego rolą jest zapewnienie spójności i równości funkcjonowania obu departamentów pod względem priorytetów strategicznych i wykonawczych.

W skład Zarządu Grupy wchodzą:
    •    Besma BOUMAZA, Group General Counsel & Board of Directors’ Secretary
    •    Steven DAINES, Chief Talent & Culture Officer  
    •    Jean-Jacques MORIN, Deputy CEO and Chief Finance Officer
    •    Brune POIRSON, Chief Sustainability Officer
    •    Kamal RHAZALI, Secretary General & General Counsel, Luxury Lifestyle
    •    Floor BLEEKER, Chief Technology Officer
    •    Alix BOULNOIS, Chief Digital Officer
    •    Caroline TISSOT, Chief Procurement Officer
 
Utworzenie dwóch działów operacyjnych z jasno określoną wiedzą, ambicjami i celami umożliwi Accor jeszcze sprawniej wykorzystywać portfolio unikalnych oraz zróżnicowanych marek, umacniając pozycję lidera na większości rynków z gwarancją niezrównanej dynamiki rozwoju.



0 comments: