Best Western Hotels & Resorts,

Pierwszy hotel Sadie Best Western zostanie otwarty w Warszawie

4.2.20 mm 0 Comments


Best Western® Hotels & Resorts planuje otwarcie Sadie® Best Western, hotelu butikowego, który powita pierwszych gości w połowie tego roku. Prace remontowe przy Krakowskim Przedmieściu 4 rozpoczęły się w ubiegłym roku. 

Best Western Hotels & Resorts, Best Western Hotels & Resorts Warszawa, Warszawa najlepszy hotel butikowy, Hotele, hotel Krakowskie Przedmieście, Warszawa hotel Sadie Best Western
fot. mat. prasowe

W obiekcie mieścić się będzie 66 eleganckich pokojów. Goście znajdą się w kulturalnym sercu Warszawy dzięki znakomitej lokalizacji hotelu na Trakcie Królewskim. To zaledwie 10 minut spacerem do Starego Miasta, a także kilka kroków do Muzeum Chopina, Centrum Nauki Kopernik i tętniącego życiem Powiśla oraz Bulwarów Wiślanych.



Oryginalny charakter hotelu Sadie odzwierciedli jego aranżacja. Nowoczesny design w subtelny sposób połączy się z historycznym wnętrzem – począwszy od przykuwającego wzrok holu, aż po przestronne apartamenty na poddaszu. Przestrzenie wspólne, pokoje oraz elementy wystroju – nasycone lokalnymi akcentami – będą odpowiedzią na potrzeby współczesnych podróżnych.

Sadie to nowa sieć ekskluzywnych hoteli butikowych, których wnętrza zostały stworzone, tak by podkreślić wyjątkowy charakter marki. Każdy obiekt nawiązuje do miejsca, w którym się znajduje, łącząc lokalny design oraz ciepłą osobowość marki – nie ma na świecie dwóch podobnych do siebie hoteli Sadie.

– Cieszymy się, że możemy świętować ekspansję naszej butikowej marki dzięki pierwszemu hotelowi Sadie w Warszawie, a zarazem w Polsce. Marka Sadie zapewni gościom warszawskiego obiektu niepowtarzalne wrażenia z pobytu, jednocześnie odzwierciedlając styl i energię stolicy – powiedziała Saija Kekkonen, Dyrektor Zarządzająca BWH Hotel Group na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję.

Hotele Sadie stworzono z myślą o kreatywnym wykorzystaniu przestrzeni i technologii, co zapewni gościom wyjątkowe doświadczenia. Nowa marka wypełnia lukę w segmencie hoteli upscale, dając deweloperom szansę na kreatywność i włączenie elementów inspirowanych regionem do projektów, planów modernizacji czy rebrandingu istniejących już obiektów.

0 komentarze: