Business,

Klasa biznes i premium. LOT wystartował z kampanią promującą nowystandard

29.10.14 Anonimowy 0 Comments

Linia lotnicza LOT prezentuje korzyści podróży w klasach LOT Business Class, LOT Premium Class i LOT Economy Plus. Nowa kampania, która właśnie się rozpoczyna zachęca do korzystania z szerokich możliwości lotu 
o podwyższonym standardzie. Jej główne hasła to „LOT – wyższa klasa prywatności” oraz „LOT – komfort stał się ekonomiczny”.

Coraz więcej osób chce latać bardziej komfortowo. Systematycznie przybywa pasażerów, podróżujących w klasie biznes zarówno na krótszych jak i długich dystansach. Wprowadzona w czerwcu tego roku nowa klasa LOT Economy Plus na rejsach europejskich, która jest odpowiednikiem klasy LOT Premium Class na rejsach atlantyckich również okazała się sukcesem i korzysta z niej coraz więcej pasażerów. Niedługo po jesiennej kampanii promującej podróże w klasie ekonomicznej, LOT wystartował z kampanią prezentującą korzyści z podróżowania w klasach wyższych. Przewoźnik stale rozbudowuje swoją ofertę w tym coraz bardziej intensywnie rozwijającym się segmencie usług lotniczych.

LOT Business Class LOT Economy Plus
- LOT w ostatnim czasie intensywnie się zmienia, starając się jak najszybciej odpowiadać na potrzeby rynku i oczekiwania pasażerów, a także kreować trendy. Jesteśmy jedną 
z pierwszych linii lotniczych, która wprowadziła na swoje pokłady klasę premium, czyli rozwiązanie pomiędzy klasą ekonomiczną, a biznes. Od pewnego czasu precyzyjnie monitorujemy poziom zadowolenia klientów z naszych usług i pytamy jakie aspekty podróży są dla nich najważniejsze. Na tej podstawie powstały główne założenia przekazów jakie niesie ze sobą nowa kampania - mówi Marta Glinka, Dyrektor Marketingu LOT-u.

Wśród oferty jaką proponuje polski przewoźnik są w sumie aż cztery klasy 
o podwyższonym standardzie. Na rejsach europejskich LOT Business Class i LOT Economy Plus, a na rejsach dalekiego zasięgu, gdzie latają Dreamlinery, do dyspozycji Pasażerów są: LOT Business Class i LOT Premium Class.

Dzięki LOT Business Class, przewoźnik 16-krotnie zdobywał tytuł Najlepszej Linii Lotniczej w Europie Środkowo – Wschodniej. Teraz na pokładach Boeingów 787 w klasie LOT Business Class, przewoźnik oferuje nieporównywalny serwis i komfort podróży. 
18 obszernych w pełni rozkładanych do pozycji „płaskiego łóżka” foteli, duża przestrzeń osobista oraz system rozrywki pokładowej z płaskim i szerokim ekranem gwarantują miły i spokojny wypoczynek podczas każdego rejsu. Serwis restauracyjny oraz dedykowana grupa personelu pokładowego Elite Fleet dają gwarancję kulinarnych wrażeń na najwyższym poziomie.

Pasażerowie LOT Premium Class również mogą korzystać z wielu udogodnień już od momentu rezerwacji biletu. Do dyspozycji, podobnie jak w przypadku LOT Business Class, otrzymują dedykowany numer infolinii, wspólne stanowisku odprawy z klasą biznes, priorytet bagażu i boardingu, a w przypadku kiedy w Warszawie samolot nie jest obsługiwany przez rękaw, dedykowany autobus.

Jeszcze więcej korzyści czeka na pokładzie – jest to np. 21 nowoczesnych foteli, 
z których każdy wyposażony jest w zagłówki, podnóżki i oparcia dla nóg. Między fotelami zachowano duże odstępy, które umożliwiają znaczne odchylenie oparcia, gwarantując przy tym wiele przestrzeni na nogi. Do tego wybór posiłków, napojów i alkoholi porównywalny jak w klasie biznes, prasa i miejsce w przedniej części samolotu. Dodatkowo pasażerowie otrzymają więcej mil w programie lojalnościowym. 
Pasażerowie LOT Premium Class z rejsów dalekiego zasięgu będą automatycznie podróżować po Europie w klasie LOT Economy Plus.

Klasa LOT Economy Plus to odpowiednik klasy Premium z Dreamlinerów. Dostępna na wszystkich rejsach europejskich jest doskonałym połączeniem komfortu i ekonomicznej ceny, nie tylko podczas podróży służbowych. Umożliwia priorytetową odprawę oraz boarding, a także pierwszeństwo odbioru bagażu. Na pokładzie zaś specjalnie skomponowane menu, dostęp do codziennej prasy, oraz miejsce w przedniej części kabiny. Dodatkowo z tych wszystkich udogodnień będą mogli korzystać pasażerowie rejsów czarterowych, które w sezonie zimowym już po raz drugi LOT będzie realizował we współpracy z największymi tour operatorami w Polsce.

Kampania będzie prowadzona szeroko w Polsce i na głównych rynkach gdzie lata LOT, 
w Internecie, social mediach, prasie, telewizji, a także przy wykorzystaniu niestandardowych akcji ambientowych. Kreację stworzyła agencja DDB Warszawa, natomiast doboru i zakupu mediów dokonał dom mediowy Universal McCann.

Szczegółowe informacje o korzyściach płynących z podróży w wyższych klasach serwisowych oraz najnowsze i najlepsze oferty dostępne są na lot.com

0 komentarze: