POLECAMY

03.12.2012

Parkingi przy lotniskach - rezerwuj miejsce on-line

Rynek parkingów przy portach lotniczych w Polsce obejmuje ponad 30 000 miejsc parkingowych. Biorąc pod uwagę liczbę pasażerów obsłużonych przez lotniska w Polsce (ponad 21 mln w 2011 roku) i fakt, że tylko co 4. Klient biura podróży i linii lotniczych skorzystał z parkingu w roku 2011, nietrudno dostrzec ogromny potencjał rozwoju rynku parkingów i wzrostu zysku z rezerwacji.



W porównaniu z rokiem 2011, serwis www.Lotnisko-Parkingi.pl, którego właścicielem jest spółka Ecom Media, zwiększył liczbęrezerwacji o ponad 400%. Już w 2013 roku łączny zysk Partnerów ECOM Media z tytułu prowizji za rezerwacje dokonane przez system „Parkingi on-line” może wynieść 12 mln zł. ECOM Media szacuje, że wraz z rozwojem lotnisk zlokalizowanych dalej od miast (np. lotnisko w Modlinie) oraz zwiększającą się mobilnością Polaków, do końca 2016 roku liczba Klientów biur podróży i linii lotniczych, która skorzysta z parkingu, wzrośnie dwukrotnie.

W 2012 roku spółka ECOM Media wprowadziła zaawansowany system „Parkingi on-line”, który pozwala parkingom na przydzielanie wolnych miejsc parkingowych w trybie on-line, co umożliwia rezerwację miejsc nie tylko indywidualnym Klientom, ale przede wszystkim Klientom biur podróży i linii lotniczych. System daje możliwość wyszukania, porównania najistotniejszych cech parkingów i rezerwacji miejsc parkingowych przy lotniskach w całej Polsce, jak również w Berlinie, Lipsku i Dreźnie. Nowoczesny i intuicyjny system umożliwia rezerwację parkingu w zaledwie kilkanaście sekund, przesyłając na adres e-mailowy Klienta potwierdzenie wraz z mapką oraz informacją jak dojechać na parking.

Klienci indywidualni mogą dokonywać rezerwacji na stronie www.Lotnisko-Parkingi.pl, a Klienci biur podróży - dzięki implementacji wyszukiwarki z serwisami Partnerów - bezpośrednio na stronach Partnerów ECOM Media. Panel Agenta natomiast pozwala Klientom lokalnych biur podróży dokonywać rezerwacji bezpośrednio w swoim biurze. Touroperatorzy i Agenci zyskali więc nie tylko pożądaną przez turystów wartość dodaną, możliwość kompleksowej obsługi turystów (organizując ich podróż od momentu wyruszenia z domu, aż do powrotu i odbioru z lotniska), ale również doskonałe narzędzie do generowania dodatkowego wysokiego zysku.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Partnerów i ich Klientów, ECOM MEDIA stale pracuje nad rozwojem systemu „Parkingi on-line”, zapewniając najwyższy poziom usług. Wspólne działania marketingowe mające na celu budowanie w świadomości Klientów biur podróży możliwości skorzystania z parkingu przy lotnisku jako najlepszego sposobu dotarcia na lotnisko, będą wpływać na jeszcze szybszy wzrost rynku i zysku dla Partnerów w kolejnych latach.

Prześlij komentarz

 
Back To Top