Air France,

Air France: 171 miast na całym świecie w tym 5 nowych tras z Paryża

7.10.22 mm 0 Comments

Kończy się sezon letni, który w Air France upłynął pod znakiem wzmożonego popytu na loty i ożywienia w ruchu turystycznym. W nadchodzącym sezonie jesień-zima, który będzie trwał od listopada 2022 r. do końca marca 2023 r. francuska linia planuje oddać do dyspozycji swoich podróżnych 171 kierunków, w tym 86 tras międzykontynentalnych i 85 połączeń średniego i krótkiego zasięgu.

 Jesienią oferta przewoźnika wzbogaci się też o 5 nowych destynacji, a kilka niedawno zainaugurowanych, a interesujących pod względem turystycznym tras, zostanie utrzymanych również w rozkładzie zimowym. Ponadto, przed końcem tego roku na rynku pojawią się pierwsze Boeingi 777-300, w których Air France zaoferuje zmodernizowane kabiny Klasy Biznes. W najbliższych tygodniach, jako pierwsi nowej Klasy Biznes doświadczą pasażerowie na trasie Air France z Paryża do Nowego Jorku.

 

Oferta międzykontynentalna – nowa trasa z Paryża do Newark oraz wznowienie lotów do Kapsztadu i Tokio (Haneda)

W nadchodzącym sezonie Air France włączy do swojej siatki międzykontynentalnej jeden nowy kierunek w USA, wznowi też zamknięte z powodu Covid-19 połączenia do RPA i Japonii, a dwie zainaugurowane ostatnio trasy międzykontynentalne – z Gwadelupy do Montrealu i z Paryża do Dallas - będą kontynuowane również w sezonie zimowym 2022/23: 
 
•    Nowa trasa: Paryż (CDG) - Newark  
Od 12 grudnia b.r. Air France rozpocznie codzienne, bezpośrednie loty na trasie Paryż (CDG) – Nowy Jork Newark Liberty (EWR). Trasa ze stolicy Francji do drugiego co do wielkości (po JFK) międzynarodowego portu lotniczego w Nowym Jorku będzie oferowana całorocznie. Nowa trasa będzie uzupełnieniem sześciu rejsów dziennie pomiędzy Paryżem, a głównym nowojorskim lotniskiem Kennedy’ego (JFK), wykonywanych przez Air France wraz ze swoim partnerem z sojuszu Skytem – Delta Air Lines. Nowojorskie lotnisko Newark Liberty jest 18. portem docelowym Air France w Ameryce Północnej. Poza Newark, w zbliżającym się sezonie jesienno-zimowym oferta przewoźnika obejmuje następujące miasta w USA: Atlanta, Boston, Chicago, Dallas, Detroit, Houston, Los Angeles, Miami, Nowy Jork-JFK, San Francisco, Seattle i Waszyngton D.C. Ponadto Air France zaoferuje loty do trzech kanadyjskich miast: Montrealu, Toronto i Vancouver oraz do Miasta Meksyk w Meksyku.

    •    Wznowienie trasy Paryż (CDG) - Kapsztad
Zawieszone w związku z kryzysem Covid-19 połączenie pomiędzy Paryżem (CDG) a Kapsztadem w RPA zostanie wznowione od 30 października 2022 r. Oprócz Kapsztadu Air France oferuje loty do Johannesburga (7 razy w tygodniu).
 
    •    Wznowienie trasy Paryż – Tokio (Haneda)
W związku z ponownym otwarciem granic Japonii, Air France wznowił loty między Paryżem (CDG) a Tokio (Haneda). W nadchodzącym sezonie linia będzie oferowała 10 lotów tygodniowo do Tokio, w tym 5 na lotnisko Haneda i 5 na lotnisko.

    •    Kontynuacja połączenia: Gwadelupa - Montreal
Od 22 października 2022 r. Air France będzie ponownie obsługiwać zawieszone na lato bezpośrednie połączenie między Pointe-à-Pitre (Gwadelupa) a Montrealem (Kanada). Podróżni będą mieli do dyspozycji dwa loty tygodniowo.

    •    Kontynuacja połączenia: Paryż (CDG) - Dallas
Zainaugurowana w sezonie letnim trasa do Dallas pozostanie w rozkładzie również zimą. Między Dallas a Paryżem (CDG) Air France zaoferuje 3 loty tygodniowo.

 

Oferta średniego zasiągu  – 4 nowe sezonowe kierunki w Europie

    •    4 nowe zimowe kierunki: Kittilä, Tromsø, Innsbruck i Salzburg
Od 10 grudnia europejska siatka Air France wzbogaci się o 4 nowe, zimowe kierunki: Kittilä (Finlandia) i Tromsø (Norwegia), dokąd będzie można polecieć raz w tygodniu z Paryża. Tego samego dnia francuska linia rozpocznie loty do dwóch miast w Austrii: Innsbrucka (2 loty w tygodniu) i Salzburga (1 lot w tygodniu).

    •    Nowa trasa: Paryż (Orly) – Casablanca
Od 30 października b.r. Air France będzie oferował codzienne połączenie na trasie Paryż (lotnisko Orly) – Casablanca (Maroko).

    •    Kontynuacja połączenia: Paryż (CDG) - Rovaniemi
Uruchomiona w 2021 roku trasa do Rovaniemi zostanie wznowiona również nadchodzącym sezonie zimowym, od 27 listopada b.r.

    •    Oferta lotów z/do Polski do Paryża (CDG)
W nadchodzącym sezonie linia planuje realizować dwa do trzech lotów dziennie z/do lotniska Chopina w Warszawie do/z swojego portu bazowego w Paryżu (CDG), gdzie podróżni mogą się przesiąść na dalsze loty.

Szczegółowy rozkład lotów jest dostępny na stronie airfrane.pl. Rozkład może ulec zmianie w zależności od bieżących ograniczeń podróży. Air France zaleca swoim klientom, aby przed podróżą sprawdzali aktualnie obowiązujące wymogi wjazdowe i dokumenty wymagane w tranzycie i w miejscu docelowym. Więcej informacji można znaleźć na stronie airfrance.traveldoc.aero. (1)
 

Nowa Klasa Biznes na lotach dalekiego zasięgu

Jeszcze w tym roku na rynku pojawią się pierwsze Boeingi 777-300, w których Air France zaoferuje zmodernizowane kabiny Klasy Biznes. W najbliższych tygodniach, jako pierwsi nowej Klasy Biznes doświadczą pasażerowie na trasie Air France z Paryża (CDG) do Nowego Jorku. Każdy z dwunastu poddanych modernizacji Boeingów B777-300 zostanie wyposażony w 48 foteli Klasy Biznes, rozmieszczonych w dwóch kabinach, w układzie 1 – 2 – 1 (4 fotele w rzędzie), aby zapewnić podróżnym swobodny dostęp do przejść i łatwość w poruszaniu się po pokładzie. Nowe fotele rozkładają się do poziomu idealnie płaskiego, blisko dwumetrowego łóżka, a ich specyficzny kształt oraz przesuwane drzwi zapewniają strefę doskonałej prywatności. Elegancko wyposażone kabiny, szlachetne materiały jak drewno, wełna, skóra i szczotkowane aluminium oraz nowa kolorystyka wnętrza z podświetlanymi emblematami firmy, podkreślają francuską sztukę podróżowania – styl i dbałość o szczegóły.
Więcej o nowych kabinach Klasy Biznes Air France można dowiedzieć się tutaj.

    •    Aby sprawdzić wymogi wjazdowe obowiązujące podczas całej podróży, przy lotach tranzytowych przez Paryż, na stronie airfrance.traveldoc.aero należy wpisać kolejno wszystkie odcinki podróży.



0 comments: