check-in,

Lotnisko Chopina: LOT wprowadza kolejne udogodnienia w swoim hubie

31.7.15 mm 0 Comments

Pasażerowie LOT-u na Lotnisku Chopina w Warszawie odprawią się w odmienionej strefie check-in. Przewoźnik oddał właśnie do użytku jej zupełnie nową, pierwszą część. Jest ona kilkukrotnie większa od poprzedniej. Strefa jest też wyraźnie oznaczona barwami i elementami logotypu LOT-u, dzięki czemu pasażerowie z łatwością odnajdą dedykowane im stanowiska odpraw: LOT Business i LOT Premium Economy oraz LOT Economy Class czy specjalnie dedykowane dla podróżujących rodzin stanowiska LOT Family check-in. 


Nowy wygląd strefy check-in jest kolejnym elementem budowania wygodnego i efektywnego hub-u LOT-u w Warszawie. LOT nieustannie stawia na poprawę komfortu swoich pasażerów. Dzięki jednolitej kolorystyce i łatwo rozpoznawalnym, intuicyjnym oznaczeniom, czas spędzony przez pasażera na lotnisku upływa jeszcze bardziej bezstresowo i przyjemnie. - Lotnisko Chopina jest naszym domem. To stąd rozlatują się po świecie nasze samoloty i dlatego tak istotne jest dla nas podkreślenie tego faktu przez oddanie naszym Pasażerom dedykowanej strefy odpraw. Dzięki większej liczbie stanowisk jesteśmy przygotowani do intensywnego rozwoju, który rozpoczniemy na początku przyszłego roku. Dedykowana część dla rodzin z dziećmi, Pasażerów klasy Business i Premium, oraz nowa aranżacja przestrzeni sprawi, że każdy bez kłopotu trafi do odpowiedniego stanowiska odpraw. Ta zmiana jest częścią procesu, który ma tylko jeden cel – zapewnienie optymalnego komfortu podróży nie tylko na podkładzie samolotu - mówi Krzysztof Moczulski, Dyrektor Rozwoju Produktu LOT.

Razem z nowymi oznaczeniami strefy check-in, w terminalu pojawiła się większa niż do tej pory, dedykowana dla rodzin strefa odpraw Family Check-In. LOT jako jedyna linia lotnicza na lotnisku w Warszawie oferuje rodzinom takie udogodnienie. Wkrótce i ta strefa będzie dla pasażerów jeszcze bardziej widoczna. Na Lotnisku Chopina i na pokładach pojawią się zarazem kolejne ułatwienia dla podróżujących rodzin.

LOT ma w swoim hubie jedną z najlepszych ofert zarówno dla pasażerów w ruchu bezpośrednim, jak i dla pasażerów przesiadających się na inne rejsy. Dzięki dogodnej lokalizacji geograficznej polski przewoźnik umożliwia najkrótszą podróż do większości destynacji, które obsługuje. Oferuje także wyjątkowo niski w skali całej Europy minimalny czas przesiadki – zaledwie 35-45 minut. Warszawski hub LOT-u to również przestronny terminal, bliskość centrów biznesowych i centrum miasta. Między innymi dzięki tym atutom LOT zamierza zbudować największy hub w tej części Europy, co jest ważnym elementem strategii przewoźnika.

- Już zwiększyliśmy możliwości transferowe o 40%. Wspólnie z Lotniskiem Chopina mamy potencjał skonsolidowania rozdrobnionych rynków Nowej Europy oraz stworzenia dla niej wiodącego portu przesiadkowego na połączenia międzykontynentalne oferowane przez LOT – mówił w czerwcu Sebastian Mikosz, Prezes LOT-u, ogłaszając założenia strategiczne przewoźnika na najbliższe pięć lat.

0 comments: