Emirates,

Emirates zwraca podróżnym pieniądze

3.7.20 mm 0 Comments


W przeciągu ostatnich dwóch miesięcy Emirates rozpatrzyły niemal 650 tys. wniosków. Przewoźnik wywiązuje się z obietnicy i dokonał zwrotu kosztów podróży, które nie odbyły się z uwagi na pandemię Covid-19. Do tej pory miliony klientów Emirates otrzymało już ponad 1,9 mld AED.

Linie Emirates aktualnie oferują loty do ponad 50 miast


W kwietniu Emirates ogłosiły, że przyspieszają procesowanie wniosków o refundację i rozpatrzą je do sierpnia. Mówiono wówczas o niemal pół milionie wniosków. Linie lotnicze zrealizowały swój cel już na początku czerwca, zwiększając ilość procedowanych wniosków z 35 tys. miesięcznie do niemal 200 tys.


 
- Pandemia to niespodziewane i bezprecedensowe wydarzenie, które wywarło ogromny wpływ na podróżnych i uderzyło w linie lotnicze, a także całą branżę turystyczną. W Emirates zdobywaliśmy zaufanie naszych klientów latami i bardzo je sobie cenimy. To ciężkie czasy dla każdego, jednak zobowiązaliśmy się postąpić wobec naszych klientów uczciwie. Dlatego też zwróciliśmy podróżnym pieniądze i skupiliśmy siły na przyspieszeniu procesu przetwarzania wniosków, które do nas wpływały. Nasz średni czas procesowania zgłoszeń zredukowaliśmy z 90 do 60 dni, a ponieważ wniosków napływa już coraz mniej, oczekujemy, że stale będziemy poprawiać ten wynik. Nadal musimy przeprocesować ponad pół miliona zgłoszeń, ale szacujemy, że zrealizujemy je w perspektywie dwóch miesięcy. Dziękujemy naszym klientom za cierpliwość i zaufanie, a tych, którzy postanowili zatrzymać bilety albo zmienić termin podróży, z radością będziemy witać na pokładach naszych samolotów – powiedział Adnan Kazim, dyrektor handlowy Emirates.

Linie Emirates stale analizują zasady rezerwacji oraz ofertę, by zapewnić klientom większą swobodę i zaufanie podczas planowania i rezerwacji podróży.

Elastyczność i pewność

Linie Emirates aktualnie oferują loty do ponad 50 miast, zapewniając podróżującym połączenia między Bliskim Wschodem, Afryką, Azją i Pacyfikiem, Europą i Amerykami dzięki dogodnym przesiadkom w Dubaju, który, jak niedawno ogłoszono, 7 lipca otwiera się na międzynarodowych gości.
Latem otwierają się granice kolejnych państw, dlatego Emirates rewiduje swoją politykę rezerwacji i oferuje klientom elastyczność i pewność planowania ich podróży.
Klienci którzy kupią bilety przed 31 lipca 2020 na podróż zaplanowaną przed 30 listopada 2020, mogą przy rezerwacji taryfy Flex lub Flex plus, elastycznie wprowadzać zmiany w podróży z powodu ograniczeń połączeń lub w związku z sytuacjami wynikającymi z Covid-19 (zmiany dotyczą wszystkich rezerwacji):
  • Darmowa zmiana daty podróży w tej samej klasie do zarezerwowanego kierunku, albo do/przez Dubaj;
  • Darmowa zmiana rezerwacji na inny kierunek w tym samym regionie, albo do/przez Dubaj;
  • Wydłużony okres ważności biletu - przez 2 lata od daty zakupu;
  • Możliwość wymiany biletu na voucher, który może być użyty na przyszłe podróże z Emirates, z opcją elastyczności przy planowaniu podróży i wybraniu dowolnego terminu.
Klienci Emirates, których podróż została zakłócona przez Covid-19 z uwagi na ograniczenia związane z lotem czy przemieszczaniem się, mogą poprosić o voucher lub zwrot poniesionych kosztów przez formularz online na stronie Emirates, albo za pośrednictwem biur podróży.
Dubaj jest gotowy na powitanie zagranicznych gości od 7 lipca 2020.

Aktualna siatka połączeń i ofert Emirates dostępna jest pod linkiem: www.emirates.com/wherewefly.
Emirates wprowadziły kompleksowy zestaw środków dla zapewnienia zdrowia i bezpieczeństwa swoich klientów i pracowników na każdym etapie podróży. Więcej informacji na stronie www.emirates.com/yoursafety.

0 komentarze: