Panama będzie pierwszym środkowoamerykańskim miastem w sieci Emirates i zapewni dogodne połączenia do Ameryki Łacińskiej, Ameryki Południowej i innych regionów świata. Linie Emirates jako jedyny przewoźnik będą oferowały pasażerom połączenie w klasie pierwszej na najdłuższej trasie bezpośredniej na świecie.
Linie Emirates ogłosiły plan uruchomienia lotów
do Panamy. Nastąpi ono 1 lutego 2016 roku. Będzie to najdłuższy
pasażerski lot bezpośredni (17 godzin i 35 minut ze wschodu na zachód), a
Panama zostanie pierwszym miastem obsługiwanym przez Emirates w Ameryce
Środkowej.
Codzienne
połączenie na trasie do stolicy Panamy, a jednocześnie największego
miasta tego kraju pod względem liczby ludności, będzie obsługiwał
trzyklasowy Boeing 777-200LR oferujący 8 miejsc w klasie pierwszej, 42 w
klasie biznes i 216 w klasie ekonomicznej. Samolot może przewieźć
również do 15 ton cargo. Główne towary importowane do Panamy to m.in.
produkty lecznicze, maszyny, pręty żelazne/stalowe i artykuły
elektroniczne. Samoloty do Panamy będą lądowały na lotnisku
Panama-Tocumen (PTY).
Panama
to nie tylko tętniąca życiem metropolia i okno na tropikalne kierunki,
ale także centrum gospodarcze i finansowe kraju, w którym dominują
zagraniczne banki, handel i turystyka. Dzięki doskonałemu położeniu
między Ameryką Północną i Południową oraz Atlantykiem i Pacyfikiem w
Panamie istnieje niezrównana sieć transportowo-komunikacyjna. Miasto
obsługuje dwa najbardziej ruchliwe porty Ameryki Łacińskiej, w tym drugą
największą na świecie strefę wolnego handlu – Colón. Ponadto trwająca
rozbudowa Kanału Panamskiego przyczyniła się do znaczącego wzrostu
gospodarczego Panamy, który można obserwować w ostatnich latach.
–
Panama będzie pierwszym miastem Ameryki Środkowej w naszej sieci,
zapewniając wygodną podróż pasażerom udającym się z naszego portu
przesiadkowego w Dubaju do miast położonych w Ameryce Środkowej, na
Karaibach i północnej części Ameryki Południowej – powiedział Jego
Wysokość Szejk Ahmen bin Saeed Al Maktoum, prezes zarządu Grupy
Emirates. – Z radością informujemy również, że będziemy jedynymi
komercyjnymi liniami lotniczymi, które będą oferowały pasażerom
codzienne połączenie w klasie pierwszej na najdłuższej trasie
bezpośredniej na świecie.
–
Z satysfakcją obserwujemy, jak nasze dyplomatyczne starania na rzecz
rozwoju i dobrobytu Panamy przynoszą rzeczywiste rezultaty – powiedziała
Isabel Saint Malo de Alvarado, wiceprezydent Republiki Panamy. –
Dzięki bezpośredniemu połączeniu z Bliskim Wschodem, wpływowym i dobrze
prosperującym regionem o silnych związkach z Panamą i Ameryką Łacińską,
przed krajem otwierają się nowe perspektywy.
Jeszcze
w tym roku linie Emirates powiększą swoją sieć o 4 dodatkowe połączenia
– do Meszhedu (Iran) i Orlando we wrześniu, Bamako (Mali) w
październiku i Bolonii w listopadzie.
Połączenie do Panamy od 1 lutego 2016 r.
Codzienne
loty nr EK251 Emirates z Dubaju zaplanowano na 8:05 z lądowaniem w
Panamie o 16:40. Lot powrotny nr EK631 z Panamy zaplanowano na 22:10 z
lądowaniem w Dubaju o 22:55 następnego dnia.
Bilety do Panamy można już nabyć na stronie Emirates.com lub w wybranym biurze podróży.
O Emirates
Od
momentu założenia w 1985 r. linie Emirates otrzymały ponad 500
międzynarodowych nagród za niezrównanej jakości obsługę pasażera.
Przewoźnik
stale i dynamicznie się rozwija odnotowując zyski nieprzerwanie od
ostatnich 27 lat. W roku podatkowym 2014-15 linie Emirates – przy
całkowitej niezależności finansowej i bez ochrony ze strony państwa –
przewiozły 49,3 mln pasażerów i odnotowały zysk netto w wysokości 1,5
mld dolarów amerykańskich, a dochody Grupy Emirates wzrosły o 10 procent
do poziomu 96,5 mld dirhamów (26,3 mld dolarów amerykańskich).
Linie
Emirates mają siedzibę w Dubaju, jednym z niewielu miast na świecie,
które realizuje politykę otwartych przestworzy, i obok 150 innych linii
lotniczych prowadzą działalność na zasadach swobodnej i uczciwej
konkurencji.
Flota
linii składa się z ponad 235 szerokokadłubowych maszyn, w tym 14
samolotów towarowych, i należy do najmłodszych w przestworzach.
Przewoźnik planuje powiększyć ją ponad dwukrotnie do roku 2020. Obecnie
linie Emirates oczekują na dostawę 274 samolotów o wartości ponad 135
mld dolarów amerykańskich według cen katalogowych.
Linie
Emirates obsługują loty do 147 miast w 84 krajach Europy, Ameryki
Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej,
Dalekiego Wschodu i Australazji.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz