
- Awansowanie Łukasza Rakowskiego na szefa kuchni to kolejny krok w kierunku umacniania pozycji najlepszej restauracji w Białymstoku, jaką od wielu lat zajmuje Restaurant & Bar Cristal. Jestem przekonany, że coraz więcej gości będzie doceniać jego niezwykłą umiejętność łączenia produktów i smaków. Zdobywając dla naszej restauracji tytuł „Grand Prix Fanów Nocy Restauracji 2015” Łukasz udowodnił, że serwowane przez niego dania trafiają w gusta najbardziej wymagających klientów – powiedział Sebastian Pruchniak, Dyrektor BEST WESTERN Hotel Cristal.
Czwarta edycja Nocy Restauracji odbyła się 29 maja br. w trzech miastach – Białymstoku, Gdańsku i Poznaniu. W sumie w wydarzeniu wzięło udział ok. 50 lokali, które na tę okazję przygotowały specjalne „Nocne Menu”. W konkursie oceniane były „Nocne Dania”, wytypowane przez każdą z restauracji. W głosowaniu wzięli udział zarówno goście, jak i fani wydarzenia na Facebooku. - Tegoroczna edycja Nocy Restauracji była dla mnie dużym wyzwaniem, ale i świetną zabawą, głównie dlatego, że jej motyw przewodni - połączenie kulinarnych tradycji z kuchnią nowoczesną – wpisywał się w moje zamiłowanie do kuchni tradycyjnej, zwłaszcza Podlasia, z którego pochodzę. Niezwykle cieszę się, że nasze „Nocne Danie” - polędwica z dzika z selekcją podlaskich grzybów i demi glace - zdobyła uznanie głosujących. To dla mnie potwierdzenie, że mieszkańcy Białegostoku również cenią tradycyjne smaki. W Restaurant & Bar Cristal już od dawna na nich bazujemy - naszym daniem „popisowym” jest tatar z żubra z dodatkiem źdźbła trawy, jajka przepiórczego oraz szczawiku zajęczego – powiedział Łukasz Rakowski, Szef Kuchni w BEST WESTERN Hotel Cristal.
O sieci Best Western
Best Western to największa na świecie rodzina hotelowa, do której należy obecnie ponad 4 000 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod trzema markami: BEST WESTERN, BEST WESTERN PLUS oraz BEST WESTERN PREMIER. To, co łączy obiekty Best Western to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo – marketingowe. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz