Accor,

Grupa hotelowa Accor uruchamia platformę Accor One Living

23.2.23 mm 0 Comments

Grupa hotelowa Accor uruchamia Accor One Living – pierwszą w branży wielofunkcyjną platformę integracji innowacyjnych rozwiązań opracowania i eksploatacji szerokiej gamy projektów oraz działań związanych z zarządzaniem markami.

The OWO Residences by Raffles in London

Celem Accor One Living jest wsparcie rozwoju i operacyjności hoteli, funkcjonujących zarówno w modelu franczyzowym, jak i zarządzanym, oraz pozostałych unikalnych projektów grupy, takich jak przestrzenie co-workingowe, obiekty na długoterminowe pobyty czy prywatne kluby. Stworzenie synergii pomiędzy tymi produktami i zarządzanie z poziomu jednego miejsca może znacznie wpłynąć na poprawę wyników finansowych projektu, zapewniając jednocześnie właścicielom hoteli i gościom unikatowe doświadczanie marek grupy.

Czytaj też

Accor One Living umacnia pozycję Accor w kategorii markowych rezydencji. Obecnie Grupa posiada ponad 135 projektów rezydencji już funkcjonujących lub będących w fazie rozwoju, zgromadzonych w portfolio 22 marek. Dzięki Accor One Living, grupa planuje otworzyć ponad 125 nowych rezydencji w ciągu najbliższych lat, w tym flagowe hotele takie jak The OWO Residences by Raffles w Londynie, SO/Uptown Dubai Residences i Raffles Residences Boston Back Bay.
- Ogromny sukces, jaki odnieśliśmy w kategorii markowych rezydencji i wielofunkcyjnych obiektów, plasując się na pozycji lidera, posłużył za inspirację do stworzenia Accor One Living oraz wyznaczenia nowej ścieżki działań w tym zakresie. Nasze tempo rozwoju zawdzięczamy zróżnicowanemu portfolio atrakcyjnych marek Accor, zaangażowaniu w sukces naszych partnerów oraz ponad dwudziestoletniemu doświadczeniu, dzięki któremu jesteśmy liderem branży w tworzeniu wysoce pożądanych i angażujących społeczności konceptów – zaznacza Jeff Tisdall, Chief Business Oficer, Accor One Living. - Accor One Living zapewni niezrównaną wartość naszym partnerom inwestycyjnym, kreując niezwykłe miejsca do życia, pracy i zabawy dopasowane do potrzeb nowej generacji właścicieli, gości i podróżników z całego świata.
W ciągu ostatnich pięciu lat Accor zajął drugie miejsce na świecie w kategorii markowych rezydencji. To istotny sektor dla rozwoju grupy ze względu na rosnącą popularność wielofunkcyjnych projektów i rezydencji w branży hotelarskiej. Według Savills International Development Consultancy, sektor markowych mieszkań odnotował wzrost o 150% w ciągu ostatniej dekady, tworząc ponad 100 000 lokali w 640 projektach na całym świecie.

Czytaj też

- Dzięki Accor One Living będziemy nadal motywowani przez silne relacje z właścicielami, którzy inspirują podejmowane przez nas projekty deweloperskie — dodaje Tisdall. –  Nasze realizacje oferują równowagę między prywatnością, ekskluzywnością i przywilejami wynikającymi z dostępu do usług i udogodnień znanych oraz lubianych marek Accor. Znaczenie satysfakcji, zadowolenia i lojalności partnerów znajduje odzwierciedlenie w naszym wiodącym w branży programie benefitów dla właścicieli, który przyznaje im status VIP niezależnie od tego, dokąd podróżują w ramach naszej sieci.
Jednym z kluczowych wyróżników Accor One Living jest dostarczanie rozwiązań dla partnerów z sektora hotelarstwa, inwestycji i nieruchomości, zapewniając kompleksowe wsparcie indywidualnych potrzeb, które obejmuje cały cykl życia każdego projektu. Począwszy od fazy planowania, Accor One Living współpracuje ze swoimi partnerami, aby zapewnić dostosowanie projektu, usług i korzyści do potrzeb docelowych nabywców domów. W fazie sprzedaży i marketingu zespół Accor pomaga partnerom komunikować charakter i doświadczenia, które zapewni marka, obsługa i właściciele rezydencji. Wreszcie, w fazie operacyjnej, platforma będzie nadal zapewniać niezbędne wsparcie – zwiększając rentowność hoteli dla partnerów inwestycyjnych i umożliwiając właścicielom domów doświadczenia, które w innym przypadku nie byłyby możliwe.
Zespół Accor One Living składa się z wyjątkowo utalentowanych specjalistów, posiadających wieloletnie doświadczenie w projektach wielofunkcyjnych rezydencji markowych. Dzięki funkcjonowaniu w wybranych obszarach eksperci posiadają wiedzę niezbędną do realizacji strategii na konkretnych rynkach w zakresie inwestycyjnym. Inwestorzy i deweloperzy na rynku nieruchomości od dawna decydują się na współpracę z Accor w celu zwiększenia przychodów, dzięki globalnym platformom sprzedaży i dystrybucji oraz szerokiego portfolio marek grupy.
Accor One Living dodatkowo wspiera partnerów w zakresie rozwoju nieruchomości mieszkaniowych za pomocą specjalnej strony internetowej, która daje potencjalnym właścicielom domów możliwość zapoznania się z portfolio markowych rezydencji Accor na całym świecie i bezpośredniego kontaktu z zespołami sprzedaży i marketingu każdej z nich. Druga platforma wspiera właścicieli markowych rezydencji i partnerów inwestycyjnych narzędziem do marketingu wynajmu prywatnych rezydencji i nieruchomości hotelowych na długoterminowy pobyt. „Apartamenty i wille” to wiodący przykład tego, jak Accor One Living dostosowuje rozwiązania dystrybucyjne do potrzeb prywatnych ofert wynajmu, jednocześnie pozwalając gościom czuć się jak w domu w dowolnym miejscu na świecie.

0 comments: