Best Western Hotels & Resorts,

18.6.18 mm 0 Comments



Wprowadzona na jesieni 2017 r. BW Signature Collection by Best Western to najnowsza marka w dynamicznie rosnącym portfolio Best Western Hotels & Resorts. Marka typu soft brand wciąż się rozwija i niedawno wzbogaciła się o pierwszy obiekt zagraniczny nad Jeziorem Czterech Kantonów w Szwajcarii. W ramach zapoczątkowanej w tym roku kampanii „Today’s Best Western” firma w tym miesiącu prezentuje hotele BW Signature Collection by Best Western w cyklu „Behind the brands”.


Killington Mountain Lodge w Killington
Killington Mountain Lodge w Killington

 

BW Signature Collection by Best Western wypełnia lukę w ofercie skierowanej do hotelarzy segmentu upper midscale, którzy pragną zachować niezależność wobec nierzadko restrykcyjnych i kosztownych we wdrożeniu markowych standardów powszechnych w branży. Kolekcja starannie wyselekcjonowanych hoteli powstała jako konkurencyjna, wyjątkowa oferta skierowana zarówno na rynki pierwotne, jak i wtórne. 

 


• Hotele BW Signature Collection by Best Western oferują gościom komfortowy i satysfakcjonujący pobyt oraz atrakcyjne dodatki i najlepsze udogodnienia, z których słynie marka Best Western, w tym:
• Najwyższej jakości usługi i wyposażenie;
• Bezpłatny dostęp do szybkiego Internetu bezprzewodowego;
• Uznany, autorski program „Build Your Own Breakfast” oferujący ciepłe, zdrowe, zindywidualizowane posiłki, dostępny bezpłatnie w większości obiektów;
• A także znakomite oceny gości – przynajmniej 4 w punktacji serwisu TripAdvisor® i 3 diamenty lub więcej w klasyfikacji hotelowej AAA® lub CAA®. 


Mając w ofercie hotele takie jak Killington Mountain Lodge w Killington w stanie Vermont, Brooklyn Way Hotel w nowojorskiej dzielnicy Brooklyn, a także kilka obiektów za granicą, m.in. Gasthaus zur Waldegg w pobliżu majestatycznego Jeziora Czterech Kantonów w Szwajcarii (na zdjęciu powyżej), marka BW Signature Collection by Best Western szybko nabiera rozpędu. Oprócz nieruchomości w Ameryce Północnej i Szwajcarii marka otworzyła trzy obiekty we Włoszech, jeden w Peru i jeden w Ekwadorze, szykując się do otwarcia kolejnych. Do najnowszej marki soft brand Best Western dołączają kolejne hotele, w związku z czym właściciele mogą liczyć na dynamiczny rozwój dzięki szybkiemu dostępowi do znakomitych globalnych systemów zarządzania rezerwacjami i przychodami, wsparciu sprzedaży i marketingu oraz uznanemu programowi lojalnościowemu Best Western Rewards (BWR), który zrzesza przeszło 32 mln członków.

Tego lata program BWR sprawi, że pobyt w jednym z hoteli BW Signature Collection by Best Western będzie jeszcze atrakcyjniejszy – członkowie, którzy zarejestrują się w promocji Go.Get.Rewarded® mogą otrzymać kartę Best Western Travel Card® o wartości 20 dolarów po zakończeniu pierwszego pobytu w okresie od 21 maja do 3 września 2018 r. Poprzez promocje i punkty, które nigdy nie tracą ważności, BWR oferuje prawdziwe korzyści jako najlepszy na świecie program lojalnościowy w branży hotelarskiej.

0 komentarze: