Courtyard by Marriott,

Sopot: Hotel Mera Spa zostanie włączony do sieci Marriott

30.10.16 mm 0 Comments

Sopocki Mera Spa zamieni się w Marriott Hotel. Marriott International zawarł umowę z Vastint Poland, właścicielem Mera Spa Hotel w Sopocie oraz Legend Hotels Poland, operatorem obiektu, w sprawie przekształcenia hotelu. Otwarcie hotelu pod nową marką zaplanowano w połowie 2017 roku.

Sopocki hotel Mera Spa zostanie włączony do sieci Marriott
fot. meraspahotel.pl

- Jestem głęboko przekonany, że goście powitają planowane zmiany z zadowoleniem i nadal będą wybierać hotel jako preferowaną destynację w czasie wakacyjnych wyjazdów. W czerwcu 2015 roku otworzyliśmy hotel Courtyard by Marriott w Gdyni i jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy z siecią Marriott. Wierzę, że nowy projekt również okaże się sukcesem - powiedział Roger Andersson, Dyrektor Zarządzający Vastint Polska.

- Bazując na naszej ugruntowanej pozycji na innych rynkach europejskich, cieszymy się z szybkiego rozszerzenia działalności w Polsce, i jednocześnie jesteśmy dumni, że mamy okazję współpracować z takimi partnerami jak Vastint Polska i Legend Hotels. Uruchamiając Marriott Hotel w Sopocie będziemy mogli zaoferować naszym gościom najwyższy poziom usług kojarzony z jedną z największych ikon wśród marek z naszego portfolio - powiedział Janusz Mitulski, Dyrektor ds. Rozwoju sieci Marriott International na Europę Środkową i Wschodnią.

Marriott Hotel powstanie w miejsce otwartego w maju 2012 r. Mera Spa Hotel w Sopocie. Czterokondygnacyjny budynek o powierzchni 17 000 m2 zostanie dostosowany do potrzeb i standardu nowej sieci. Część hotelowa wielofunkcyjnego kompleksu będzie oferować 145 pokoi, wśród których oprócz standardowych, romantycznych i rodzinnych pokoi znajduje się także pięć indywidualnie zaprojektowanych apartamentów. Do dyspozycji gości będą oddane dwie restauracje, centrum konferencyjne oraz trzy kryte baseny, a także otwarty basen na dachu hotelu, z którego rozpościera się wyjątkowy widok na Morze Bałtyckie. Największą atrakcją kompleksu pozostanie strefa Wellness & SPA. SPA posiada 35 pokoi zabiegowych i gabinetów kosmetycznych, strefę relaksacyjną z takimi funkcjami jak sauny oraz wanny z hydromasażem.

- Włączenie hotelu do sieci Marriott International daje obiektowi znacznie większą szansę na podniesienie standardu i zróżnicowanie całorocznej oferty. W dalszym ciągu będziemy skupiać się na SPA i działalności operacyjnej części hotelowej, dzięki którym Mera Spa Hotel zyskał fantastyczną renomę w ciągu ostatnich 4 lat od chwili otwarcia – komentuje Michael JJ Stenner, Dyrektor Generalny hotelu Mera Spa.

Jako flagowa marka sieci Marriott International,
Marriott Hotels jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych
nazw w branży. 

Opierając się na związanej z marką długoletniej tradycji doskonałości w sztuce hotelarstwa, Marriott Hotels nieustannie unowocześnia swój styl i design, jak również oferuje innowacyjne podejście w zakresie świadczenia usług i zapewniania udogodnień dla swoich gości. Marriott Hotels aspiruje do bycia wiodącą globalną marką premium hotel dla podróżnych wywodzących się z pokolenia X i Y. Z ponad 520 otwartych hoteli działających na całym świecie, marka Marriott Hotels jest również silnie obecna w Europie, gdzie działa już blisko jej 100 obiektów hotelowych.

0 komentarze: