Boeing 777-200LR,

Emirates otworzą najdłuższe połączenie lotnicze na świecie

17.8.15 mm 0 Comments

Panama będzie pierwszym środkowoamerykańskim miastem w sieci Emirates i zapewni dogodne połączenia do Ameryki Łacińskiej, Ameryki Południowej i innych regionów świata. Linie Emirates jako jedyny przewoźnik będą oferowały pasażerom połączenie w klasie pierwszej na najdłuższej trasie bezpośredniej na świecie.


Linie Emirates ogłosiły plan uruchomienia lotów do Panamy. Nastąpi ono 1 lutego 2016 roku. Będzie to najdłuższy pasażerski lot bezpośredni (17 godzin i 35 minut ze wschodu na zachód), a Panama zostanie pierwszym miastem obsługiwanym przez Emirates w Ameryce Środkowej.
 
Codzienne połączenie na trasie do stolicy Panamy, a jednocześnie największego miasta tego kraju pod względem liczby ludności, będzie obsługiwał trzyklasowy Boeing 777-200LR oferujący 8 miejsc w klasie pierwszej, 42 w klasie biznes i 216 w klasie ekonomicznej. Samolot może przewieźć również do 15 ton cargo. Główne towary importowane do Panamy to m.in. produkty lecznicze, maszyny, pręty żelazne/stalowe i artykuły elektroniczne. Samoloty do Panamy będą lądowały na lotnisku Panama-Tocumen (PTY).

Panama to nie tylko tętniąca życiem metropolia i okno na tropikalne kierunki, ale także centrum gospodarcze i finansowe kraju, w którym dominują zagraniczne banki, handel i turystyka. Dzięki doskonałemu położeniu między Ameryką Północną i Południową oraz Atlantykiem i Pacyfikiem w Panamie istnieje niezrównana sieć transportowo-komunikacyjna. Miasto obsługuje dwa najbardziej ruchliwe porty Ameryki Łacińskiej, w tym drugą największą na świecie strefę wolnego handlu – Colón. Ponadto trwająca rozbudowa Kanału Panamskiego przyczyniła się do znaczącego wzrostu gospodarczego Panamy, który można obserwować w ostatnich latach.

– Panama będzie pierwszym miastem Ameryki Środkowej w naszej sieci, zapewniając wygodną podróż pasażerom udającym się z naszego portu przesiadkowego w Dubaju do miast położonych w Ameryce Środkowej, na Karaibach i północnej części Ameryki Południowej – powiedział Jego Wysokość Szejk Ahmen bin Saeed Al Maktoum, prezes zarządu Grupy Emirates. – Z radością informujemy również, że będziemy jedynymi komercyjnymi liniami lotniczymi, które będą oferowały pasażerom codzienne połączenie w klasie pierwszej na najdłuższej trasie bezpośredniej na świecie.

– Z satysfakcją obserwujemy, jak nasze dyplomatyczne starania na rzecz rozwoju i dobrobytu Panamy przynoszą rzeczywiste rezultaty – powiedziała Isabel Saint Malo de Alvarado, wiceprezydent Republiki Panamy.  – Dzięki bezpośredniemu połączeniu z Bliskim Wschodem, wpływowym i dobrze prosperującym regionem o silnych związkach z Panamą i Ameryką Łacińską, przed krajem otwierają się nowe perspektywy. Jeszcze w tym roku linie Emirates powiększą swoją sieć o 4 dodatkowe połączenia – do Meszhedu (Iran) i Orlando we wrześniu, Bamako (Mali) w październiku i Bolonii w listopadzie.  

Połączenie do Panamy od 1 lutego 2016 r.
Codzienne loty nr EK251 Emirates z Dubaju zaplanowano na 8:05 z lądowaniem w Panamie o 16:40. Lot powrotny nr EK631 z Panamy zaplanowano na 22:10 z lądowaniem w Dubaju o 22:55 następnego dnia. Bilety do Panamy można już nabyć na stronie Emirates.com lub w wybranym biurze podróży. 

O Emirates 
Od momentu założenia w 1985 r. linie Emirates otrzymały ponad 500 międzynarodowych nagród za niezrównanej jakości obsługę pasażera. Przewoźnik stale i dynamicznie się rozwija odnotowując zyski nieprzerwanie od ostatnich 27 lat. W roku podatkowym 2014-15 linie Emirates – przy całkowitej niezależności finansowej i bez ochrony ze strony państwa – przewiozły 49,3 mln pasażerów i odnotowały zysk netto w wysokości 1,5 mld dolarów amerykańskich, a dochody Grupy Emirates wzrosły o 10 procent do poziomu 96,5 mld dirhamów (26,3 mld dolarów amerykańskich).  Linie Emirates mają siedzibę w Dubaju, jednym z niewielu miast na świecie, które realizuje politykę otwartych przestworzy, i obok 150 innych linii lotniczych prowadzą działalność na zasadach swobodnej i uczciwej konkurencji. Flota linii składa się z ponad 235 szerokokadłubowych maszyn, w tym 14 samolotów towarowych, i należy do najmłodszych w przestworzach. Przewoźnik planuje powiększyć ją ponad dwukrotnie do roku 2020. Obecnie linie Emirates oczekują na dostawę 274 samolotów o wartości ponad 135 mld dolarów amerykańskich według cen katalogowych.   Linie Emirates obsługują loty do 147 miast w 84 krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej, Dalekiego Wschodu i Australazji.


0 komentarze: