Sieć hoteli Marriott udostępnia członkom programu Marriott Rewards usługę mobilnego meldowania i wymeldowania

1.7.14 Anonimowy 0 Comments

Hotele Marriott, wiodąca marka Marriott International udostępniła członkom programu Marriott Rewards usługę mobilnego meldowania i wymeldowania w prawie 500 hotelach na całym świecie.  Oznacza to, że goście należący do programu Marriott Rewards od Londynu po Dubaj, Szanghaj, Meksyk i Nowy Jork mogą łatwo zameldować i wymeldować się za pomocą popularnej aplikacji Marriott Mobile dostępnej na ich smartfonie.



W ubiegłym roku usługa mobilnego meldowania i wymeldowania została po raz pierwszy wprowadzona w hotelach Marriott Hotels w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, a teraz jest już dostępna na wszystkich kontynentach, na których znajduje się prawie 500 hoteli tej sieci.

Z aplikacją Marriott Mobile meldowanie i wymeldowywanie się (Mobile Check-in/Checkout) jest niezwykle proste. Po godzinie 16:00 w dniu poprzedzającym przyjazd członkowie programu Marriott Rewards otrzymują powiadomienie w trybie „push” na iPhone'a lub urządzenie z systemem operacyjnym Android, informujące o możliwości zameldowania się. Następnie otrzymują automatyczne powiadomienie, gdy ich pokój jest już gotowy. Jako że informacje o płatnościach są zapisywane na profilach członkowskich, goście muszą tylko zgłosić się do specjalnego stanowiska przeznaczonego do mobilnego zameldowania i odebrać wcześniej zaprogramowaną kartę, która będzie tam na nich czekała.

Pod koniec pobytu goście otrzymują powiadomienie w trybie „push” informujące o możliwości zdalnego wymeldowania się. Po jego zakończeniu goście są proszeni o wskazanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany rachunek, co pozwala im na ominięcie recepcji.

– Gdy rozpoczęliśmy testowanie usługi mobilnej, zwróciliśmy się bezpośrednio do ekspertów, tj. naszych gości, którzy powiedzieli nam, że chcieliby mieć możliwość meldowania i wymeldowywania się za pośrednictwem smartfonów – powiedział Paul Cahill, starszy wiceprezes ds. zarządzania marką Marriott Hotels. – Dziewięciu na dziesięciu przedstawicieli Generacji Y, którzy po raz pierwszy skorzystali z usługi mobilnego zameldowania i wymeldowania, ocenili ją bardzo wysoko i stwierdzili, że skorzystaliby z niej ponowie przy kolejnym pobycie w hotelu.

Aplikację Marriott Mobile można pobrać z iTunes Store firmy Apple, z Google Play, a także ze strony http://www.marriott.com/marriott/mobile-apps.mi. Na tych stronach można się także łatwo zapisać do programu Marriott Rewards, a na stronie http://travel-brilliantly.marriott.com/ podróżni mogą dowiedzieć się więcej o usługach mobilnych dostępnych w sieci Marriott Hotels.

http://youtu.be/za-E0OX9_b8

 



Innowacyjne rozwiązania mobilne sieci Marriott Hotels nie ograniczają się do meldowania i wymeldowywania. Wizja przyszłości to 15 mobilnych hoteli „inkubatorów” w Stanach Zjednoczonych, które jako pierwsze w branży umożliwiają gościom wysyłanie wiadomości tekstowych z zamówieniem usługi, np. dodatkowych ręczników i poduszek, obsługi na parkingu, a także rozmowę na czacie z pracownikiem hotelu w czasie rzeczywistym.

Ponadto, jako lider branży w zakresie organizacji spotkań, sieć Marriott Hotels wprowadziła nową ofertę adresowaną do pracowników mobilnych, w tym usługi Meetings Imagined, Meeting Services App (Red Coat Direct) oraz Workspace on Demand.

Film odnośnie aplikacji Red Coat Direct:
http://www.youtube.com/watch?v=nLouE7ZiYDc


O Hotelu Marriott w Warszawie
Hotel Warsaw Marriott jest uznawany za jeden z najbardziej wyjątkowych hoteli w Warszawie. Położony w samym sercu stolicy Polski hotel Warsaw Marriott oferuje łatwy dostęp do wszystkich głównych atrakcji Warszawy. Całości dopełniają 523 pięknie urządzone pokoje, w tym 95 apartamentów, parking na miejscu, SPA oraz elegancka galeria handlowa. Na spotkania biznesowe i towarzystkie hotel oferuje sale konferencyjne o łącznej powierzchni 2600 metrów kwadratowych. Bez względu na to czy goście podróżują w celach biznesowych czy turystycznych, hotel Warsaw Marriott stanowi centrum niezapomnianych wrażeń. Hotel uzyskał wiele nagród za jakość usług takich jak: "Best Hotel Award 2013" w kategoriach biznes, konferencje i hotele 5-gwiazdkowe w Polsce i niedawno „Travelers Choice Award 2014” (nagroda przyznawana przez serwis Tripadvisor.com). Aby uzyskać więcej informacji, zapraszamy do odwiedzenia stron hotelu: www.warsawmarriott.com lub www.warsawmarriott.pl, lub kontakt bezpośredni:

0 komentarze: