Accor,

Nowa marka debiutuje na rynku - ibis Styles jest już w Polsce!

24.10.12 Anonimowy 0 Comments



29 października do rodziny ibis mega brand dołączy ibis Styles Gdynia Reda jako pierwszy w Polsce hotel reprezentujący tą markę. Hotel znajduje się w Redzie niedaleko Gdyni  i będzie działał w ramach umowy franczyzy. Ibis Styles, wcześniej znany jako all seasons, to sieć hoteli ekonomicznych wprowadzona na rynek przez grupę Accor w 2007 roku. Obiekty tej marki łączą w sobie urok niezależnych hoteli z wysoką jakością usług.

Nowa marka

Hotele ibis Styles to obiekty średniej wielkości (oferujące do 150 pokoi w Europie oraz 200 w Azji). W Europie marka rozwija się głównie w oparciu o umowy franczyzy (95% hoteli), podczas gdy w Azji i rejonie Pacyfiku na podstawie umów o zarządzanie. Marka powstała pod koniec roku 2007, aktualnie sieć hoteli ibis Styles obejmuje ponad 180 obiektów w 16 krajach świata. W Polsce cele marki są jasno określone –  zbudowanie minimum 10 obiektów do końca 2015 roku. Sieć będzie rozwijać się głównie poprzez franczyzę. Do grupy dołączą zarówno istniejące już obiekty, po odpowiedniej adaptacji do standardu marki, jak również nowo budowane.





Wprowadzenie nowej marki na rynek polski to dla Grupy Hotelowej Orbis i naszego  partnera strategicznego Accor-u z jednej strony wielkie wzywanie, a z drugiej ogromna szansa na wypracowanie przewagi konkurencyjnej, którą zamierzamy wykorzystać. Ibis Styles to zupełnie nowa jakość i koncepcja wśród znanych, ustandaryzowanych na rynku hotelarskim marek z segmentu ekonomicznego. Ibis Styles zaskakuje, łamie konwenanse i stereotypy przez co z pewnością trafi w gusty sporej rzeszy gości spragnionych połączenia ekstrawagancji z niespotykanym dotąd w segmencie ekonomicznym pakietem all inclusive w cenie pobytu. - powiedział David Henry, Dyrektor ds. Sprzedaży, Marketingu, Dystrybucji i Revenue w Orbis S.A.

 ibis Styles Gdynia Reda

Trzygwiazdkowy ibis Styles Gdynia Reda położony jest w wyjątkowym zakątku miasta Redy,
w bezpośrednim sąsiedztwie międzynarodowej trasy E-6 Berlin - Szczecin - Gdańsk oraz trasy na Półwysep Helski. To idealne miejsce do wypoczynku, organizacji konferencji czy spotkań biznesowych. Do dyspozycji gości jest  86 komfortowych pokoi, o nowocześnie zaaranżowanych wnętrzach, łączących w sobie wygodę i elegancję. Pokoje znajdują się na czterech kondygnacjach, z których każda posiada indywidualną stylizację, mającą swoje odzwierciedlenie w charakterystycznej kolorystyce. Parter to soczyste pomarańcze, I piętro - delikatne żółte odcienie, II piętro - spokojne zielenie, a na najwyższym - III piętrze króluje szafirowy błękit. Każdy z pokoi posiada nowoczesne wyposażenie obejmujące: indywidualną klimatyzację, ogrzewanie podłogowe, TV LED z pakietem telewizji kablowej, telefon, łazienkę z prysznicem
i suszarką do włosów, akcesoria hotelowe, Wi-Fi. Hotel jest przystosowany do obsługi osób niepełnosprawnych.

Kolorowa, dynamiczna sieć

Hotele ibis Styles charakteryzuje wyjątkowy design i nowoczesność. Marka ta oferuje pobyt
w wyjątkowym, kolorowym i dynamicznym otoczeniu za przystępną cenę zawierającą pakiet „all inclusive”. Obejmuje on nocleg, śniadanie w formie bufetu dla wszystkich osób zajmujących pokój oraz nieograniczony dostęp do Internetu Wi-Fi i  miłe niespodzianki. Marka daje także wyraz dbałości
o rodziny, zapewniając bezpłatne gry, kąciki zabaw i inne udogodnienia dla osób podróżujących
z najmłodszymi pociechami. Dla osób planujących spotkania biznesowe lub konferencje hotel oferuje 3 sale konferencyjne i oferty Meet&Eat and Meet&Sleep.



Wbrew wszelkim zasadom zarządzania siecią hoteli ekonomicznych, w centrum zainteresowania ibis Styles jest przede wszystkim koncepcja projektowa. Choć nie istnieją dwa identyczne hotele ibis Styles, to jednak pełen werwy, żywiołowy styl oraz oryginalny i błyskotliwy charakter każdego
z nich, tworzą wyjątkową, nowoczesną
i zdecydowanie przyjazną atmosferę!

Fundamentem filozofii wyznawanej przez markę jest dobry i wyjątkowy projekt, co widać na każdym kroku - w przedmiotach, meblach, akcesoriach, wykorzystaniu światła i rozplanowaniu powierzchni. W każdym hotelu wyczuwalny jest unikalny duch marki, widoczne są charakterystyczne cechy koncepcji projektowej, stanowiące odzwierciedlenie takich wspólnych wartości jak: optymistyczne podejście, miła atmosfera i stylowe otoczenie.

ibis Styles in Le Club Accorhotels

Sieć hoteli ibis Styles należy do programu lojalnościowego Grupy Accor – Le Club Accorhotels. Za każde wydane euro w hotelach ibis Styles członek programu otrzymuje jeden lub więcej punktów Le Club Accorhotels (w zależności od statusu swojego członkostwa). Punkty można wymieniać na kupony hotelowe do wykorzystania w hotelach Accor na całym świecie lub kupony partnerskie do wykorzystania u partnerów programu. Ponadto członkowie mają możliwość zamiany zdobytych punktów na mile lotnicze preferowanej linii lotniczej oraz dostęp do ekskluzywnych ofert przygotowanych wyłącznie dla nich.

29 października do rodziny ibis mega brand dołączy ibis Styles Gdynia Reda jako pierwszy w Polsce hotel reprezentujący tą markę. Hotel znajduje się w Redzie niedaleko Gdyni  i będzie działał w ramach umowy franczyzy. Ibis Styles, wcześniej znany jako all seasons, to sieć hoteli ekonomicznych wprowadzona na rynek przez grupę Accor w 2007 roku. Obiekty tej marki łączą w sobie urok niezależnych hoteli z wysoką jakością usług.   Nowa marka Hotele ibis Styles to obiekty średniej wielkości (oferujące do 150 pokoi w Europie oraz 200 w Azji). W Europie marka rozwija się głównie w oparciu o umowy franczyzy (95% hoteli), podczas gdy w Azji i rejonie Pacyfiku na podstawie umów o zarządzanie. Marka powstała pod koniec roku 2007, aktualnie sieć hoteli ibis Styles obejmuje ponad 180 obiektów w 16 krajach świata. W Polsce cele marki są jasno określone –  zbudowanie minimum 10 obiektów do końca 2015 roku. Sieć będzie rozwijać się głównie poprzez franczyzę. Do grupy dołączą zarówno istniejące już obiekty, po odpowiedniej adaptacji do standardu marki, jak również nowo budowane.   Wprowadzenie nowej marki na rynek polski to dla Grupy Hotelowej Orbis i naszego  partnera strategicznego Accor-u z jednej strony wielkie wzywanie, a z drugiej ogromna szansa na wypracowanie przewagi konkurencyjnej, którą zamierzamy wykorzystać. Ibis Styles to zupełnie nowa jakość i koncepcja wśród znanych, ustandaryzowanych na rynku hotelarskim marek z segmentu ekonomicznego. Ibis Styles zaskakuje, łamie konwenanse i stereotypy przez co z pewnością trafi w gusty sporej rzeszy gości spragnionych połączenia ekstrawagancji z niespotykanym dotąd w segmencie ekonomicznym pakietem all inclusive w cenie pobytu. - powiedział David Henry, Dyrektor ds. Sprzedaży, Marketingu, Dystrybucji i Revenue w Orbis S.A.         ibis Styles Gdynia Reda Trzygwiazdkowy ibis Styles Gdynia Reda położony jest w wyjątkowym zakątku miasta Redy,
w bezpośrednim sąsiedztwie międzynarodowej trasy E-6 Berlin - Szczecin - Gdańsk oraz trasy na Półwysep Helski. To idealne miejsce do wypoczynku, organizacji konferencji czy spotkań biznesowych. Do dyspozycji gości jest  86 komfortowych pokoi, o nowocześnie zaaranżowanych wnętrzach, łączących w sobie wygodę i elegancję. Pokoje znajdują się na czterech kondygnacjach, z których każda posiada indywidualną stylizację, mającą swoje odzwierciedlenie w charakterystycznej kolorystyce. Parter to soczyste pomarańcze, I piętro - delikatne żółte odcienie, II piętro - spokojne zielenie, a na najwyższym - III piętrze króluje szafirowy błękit. Każdy z pokoi posiada nowoczesne wyposażenie obejmujące: indywidualną klimatyzację, ogrzewanie podłogowe, TV LED z pakietem telewizji kablowej, telefon, łazienkę z prysznicem
i suszarką do włosów, akcesoria hotelowe, Wi-Fi. Hotel jest przystosowany do obsługi osób niepełnosprawnych. Kolorowa, dynamiczna sieć Hotele ibis Styles charakteryzuje wyjątkowy design i nowoczesność. Marka ta oferuje pobyt w wyjątkowym, kolorowym i dynamicznym otoczeniu za przystępną cenę zawierającą pakiet „all inclusive”. Obejmuje on nocleg, śniadanie w formie bufetu dla wszystkich osób zajmujących pokój oraz nieograniczony dostęp do Internetu Wi-Fi i  miłe niespodzianki. Marka daje także wyraz dbałości o rodziny, zapewniając bezpłatne gry, kąciki zabaw i inne udogodnienia dla osób podróżujących z najmłodszymi pociechami. Dla osób planujących spotkania biznesowe lub konferencje hotel oferuje 3 sale konferencyjne i oferty Meet&Eat and Meet&Sleep.      Wbrew wszelkim zasadom zarządzania siecią hoteli ekonomicznych, w centrum zainteresowania ibis Styles jest przede wszystkim koncepcja projektowa. Choć nie istnieją dwa identyczne hotele ibis Styles, to jednak pełen werwy, żywiołowy styl oraz oryginalny i błyskotliwy charakter każdego z nich, tworzą wyjątkową, nowoczesną i zdecydowanie przyjazną atmosferę! Fundamentem filozofii wyznawanej przez markę jest dobry i wyjątkowy projekt, co widać na każdym kroku - w przedmiotach, meblach, akcesoriach, wykorzystaniu światła i rozplanowaniu powierzchni. W każdym hotelu wyczuwalny jest unikalny duch marki, widoczne są charakterystyczne cechy koncepcji projektowej, stanowiące odzwierciedlenie takich wspólnych wartości jak: optymistyczne podejście, miła atmosfera i stylowe otoczenie. ibis Styles in Le Club Accorhotels  Sieć hoteli ibis Styles należy do programu lojalnościowego Grupy Accor – Le Club Accorhotels. Za każde wydane euro w hotelach ibis Styles członek programu otrzymuje jeden lub więcej punktów Le Club Accorhotels (w zależności od statusu swojego członkostwa). Punkty można wymieniać na kupony hotelowe do wykorzystania w hotelach Accor na całym świecie lub kupony partnerskie do wykorzystania u partnerów programu. Ponadto członkowie mają możliwość zamiany zdobytych punktów na mile lotnicze preferowanej linii lotniczej oraz dostęp do ekskluzywnych ofert przygotowanych wyłącznie dla nich.

0 comments: