Szwajcaria

Zurych – World Class. Swiss Made

8.8.11 MM 0 Comments

Hasło promocyjne Zurich – Word Class. Swiss Made podkreśla oczywiste walory regionu oraz eksponuje zaangażowanie wszystkich trzech partnerów w prezentacji spójnej strategii komunikacyjnej dla tego obszaru.



Z nowym logo i hasłem - Zurich – Word Class. Swiss Made, trzej partnerzy chcą wyraźnie zarysować profil oraz wzmocnić wizerunek Zurychu, zarówno w Szwajcarii, jak i na arenie międzynarodowej. Celem tego przedsięwzięcia jest zwiększenie nasilenia ruchu turystycznego, przyciągnięcie klientów biznesowych oraz wzmocnienie gospodarki regionu.


- Potrzebujemy silnego, przekonywującego wizerunku marki Zurych, która będzie wyróżniała się na coraz bardziej konkurencyjnym obszarze marketingu turystycznego - stwierdziła Corine Mauch, burmistrz Zurychu podczas prezentacji nowej formuły marki Zurych.


Najwyższa jakość made in Switzerland


Zurych ma niezwykle bogatą ofertę dla turystów, zarówno tych z kraju, jak i z zagranicy. Zawiera się ona w świetnie rozwiniętej infrastrukturze, wspaniałych widokach, ożywionym życiu kulturalnym, należących do najlepszych na świecie hoteli i restauracji, wyjątkowych możliwości dokonywania zakupów i bogatym życiu rozrywkowym. Zurych jest także wiodącym ośrodkiem biznesu i badań naukowych. A wszystko to w doskonałej lokalizacji i dostępności, niemalże z każdego punktu Europy. Nowe logo oraz hasło odzwierciedlają to, czym Zurych szczycie się najbardziej – obowiązujące tu najwyższe standardy a także narodową precyzję
oraz niezawodność.


Szeroki zasięg dzięki partnerom projektu


Nowe log utrzymane jest w niebieskim, charakterystycznym dla Zurychu kolorze. Zarówno logo, jak i hasło będą używane przez lokalną izbę turystyczną we wszystkich jej działaniach informacyjnych i promocyjnych. Stopniowa zmiana logo potrwa 6 miesięcy, a w powszechnym użyciu znajdzie się ono w 2012 roku. Zürich TOURISM wesprze wprowadzenie nowej marki rozległą kampanią marketingową, rozpoczynającą się we wrześniu 2011. Przewiduje ona działania reklamowe w CNN, skierowane do Europy i Bliskiego Wschodu, współpracę z liniami lotniczymi Swiss - broszury informacyjne dostępne na pokładzie samolotów, a także stworzenie punktu informacyjnego na zuryskim lotnisku (hala przylotów nr 2)


Fot. Marta Legieć

0 komentarze: