historia,

Izrael zdobywa serca Polaków

9.11.10 MM 0 Comments

Izrael rzuca wyzwanie najpopularniejszym kierunkom wakacyjnych podróży Polaków. Jest niepowtarzalny na tle innych krajów turystycznych.



„Śródziemnomorskie Miami Beach” – tak według prestiżowego magazynu „National Geografic” należy oceniać Tel Aviv, stolicę Izraela. Według tego czasopisma, Tel Aviv jest jednym z dziesięciu topowych nadmorskich miast. Miesięcznik „Forbes” w swoim rankingu umieścił tę nigdy niezasypiającą metropolię w czołówce miejsc najbardziej rozrywkowych. Nowojorski „Travel+Leisure Magazine” oraz przewodnik po europejskich miastach Louis Vuitton 2010 również docenili stolicę Izraela jako wyjątkowe miejsce turystyki i zabawy.
Dla „Lonely Planet Guide”, Tel Aviv jest „całkowitym przeciwieństwem Jerozolimy, jest bardziej Miastem Grzechu znad Morza aniżeli Świętym Miastem znad wzgórza”. Ponadto, „hedonizm jest tu jedną z religii jednoczącą mieszkańców. Jest tu więcej barów niż synagog, Bogiem jest DJ, a każde ciało – świątynią”.

Izrael, mekka turystyki pielgrzymkowej, to nie tylko cel podróży duchowych. Plaże czterech mórz, aktywny wypoczynek, różnorodność kulturowa, czy wreszcie najmodniejsze kluby nocne – to tylko przykłady atrakcji, które chce przedstawić swojemu audytorium Yehuda Shen. Izrael to kraj, w którym historia spotyka nowoczesność i technologię, religia
– współczesną kulturę, a aktywny wypoczynek – znane na całym świecie SPA i dobroczynne minerały Morza Martwego. Izrael z roku na rok staje się coraz bardziej popularnym miejscem wypoczynku. Stwarza to potencjał biznesowy dla polskich biur podróży.


0 komentarze: